Data e postimit: 2014-08-02 16:30:08
Lexime: 4087
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nëse je i ditur ,je i fituar

Vepra te ngjashme
Autori: Jasmina Neziraj · Lloji: Poezi personale · Tema: Vargu im i lagur me shi
Vargu im i lagur me shi Vjershën me ëndje e kam pëlqyer e pritur Po se fshihet në mua,nuk e kam ditur. Kalova mote e vite rrugëtim me shi Pa ditur për vargun tim të ngrirë në gji. Një natë gushti me shi,syzgjuar Bashkë me dritën e m...
Autori: Ergysa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Paqja
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton keshtu eshte paqja jone qe lumturon shpirtin tone me familje e me shoke qe jane me te rendesishmit ne kete bote syte e nenave nxjerrin lot nga gezimi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Paqja
Ne kaluam varret e tyre Burra të vrarë aty Të fituar,a të humbur S'ka rëndësi Në errësirë Ata s'mund të shohin kush kishte arritur Fitoren
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Erisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Rruge e gjate per te fituar Rruge e gjate per te luftuar Rruge e madhe per te shpetuar Armiku te roberoi Tirani te gllaberoi Pushtuesi te copetoi Gjithkush ty te shkaterroi.
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur njeriu i lë veprat e këqija vërtet është i fituar ,veprat e këqija nuk të dërgojnë askund ,ato thjeshtë të dërgojnë në humbje,mosarritje trishtim...veprat e mira e lartësojnë njeriun ,e bëjnë krenarë në cdo hap të jetës së tij...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithnjë kërko më shumë nga vetja ! 2.Cdo herë njeriu duhet ta gjejë rehatinë shpirtërore ! 3.Njeriu i pa ditur ,është sikur njeriu i egjër ! 4.Fytyra e zezë s'pastrohet dot ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi personale · Tema: Lodhem duke shpresuar
Kjo është vetëm iluzion i bukur, që më mashtron për një çast. më end diku pa e ditur as vetë, Dhe unë vrapoj si i marrë drejt saj. Në shpirt ndiej lodhje që pushton gjithë qenien time. Askush mua s'më kujton. Zemrën time askush nuk...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com